Internet działa wolno – co mam zrobić?

1. Zrób test prędkości na stronie speedtest.pl

Pamiętaj, by testy robić tylko na komputerze. W ich trakcie nikt inny w domu nie powinien korzystać z internetu.

Jeśli na komputerze, na którym robisz test masz włączone jakieś pobieranie – zatrzymaj je na czas testu.

2. Jeśli test wyjdzie nieprawidłowo, ponów go na komputerze podpiętym kablem do zasilacza od anteny – w tym celu podejdź do routera z komputerem, wypnij kabel od internetu z routera i wepnij go do komputera a router wyłącz z prądu.

3. Test na kablu też wyszedł nieprawidłowo? Zadzwoń do nas: 519 157 257 (telefon dostępny 24/7)

Test na kablu wyszedł prawidłowo? Wyłącz router na chwilę z prądu – może się zawiesił.

Jeśli sytuacja się powtarza, pomyśl nad wymianą routera. Potrzebujesz porady – Zadzwoń do nas: 519 157 257. Możemy zaoferować router lub pomóc w doborze odpowiedniego sprzętu.

NAJLEPSZYM sposobem na stwierdzenie problemów z osiąganiem wybranej przepływności jest wykonanie certyfikowanego testu. Wystarczy jest na stronę pro.speedtest.pl i postępować zgodnie z instrukcjami. Rejestracja na portalu i testy są całkowicie bezpłatne.

Internet radiowy
Internet radiowy

Już od

49

contact icon

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy, poznaj odpowiedzi na najczęstsze pytania użytkowników.

Pytania i odpowiedzi

Oferta usług
dla użytkowników domowych

Zamów ofertę Dowiedz się więcej
icon

Profesjonalne rozwiązania
dla firm

Poznaj warunki
icon

Wsparcie techniczne

Skontaktuj się z naszym
działem technicznym

519 157 257

pomoc@eth.net.pl

Zobacz również sekcję pytania i odpowiedzi

support