Pomoc
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Skorzystaj z naszej bazy wiedzy, poznaj odpowiedzi na najczęstsze pytania użytkowników.
Pytania i odpowiedziNasz dział pomocy jest do Twojej dyspozycji! Zapoznaj się z poniższymi odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania w kwestiach technicznych, dotyczących Internetu, telewizji i telefonii komórkowej ETH.
1. Sprawdź, czy internet działa na innych urządzeniach – jeśli tak, jest to problem z urządzeniem (może przez przypadek wyłączyłeś WiFi). 2. Internet nie działa na wszystkich urządzeniach, nie jesteś […]
Czytaj dalej1. Zrób test prędkości na stronie speedtest.pl Pamiętaj, by testy robić tylko na komputerze. W ich trakcie nikt inny w domu nie powinien korzystać z internetu. Jeśli na komputerze, na […]
Czytaj dalejZaloguj się do Internetowego Biura Obsługi Klienta i sprawdź czy adres email jest prawidłowy i czy wszystkie dane są właściwe. Poprzez formularz kontaktowy możesz zwrócić się z prośbą o zmianę. […]
Czytaj dalejNapisz maila na tech@eth.net.pl z informacją o zapotrzebowaniu oraz dokładnym adresem. Zweryfikujemy możliwości techniczne i odezwiemy się z propozycją.
Czytaj dalejWsparcie techniczne
519 157 257
pomoc@eth.net.pl
Zobacz również sekcję pytania i odpowiedzi