Pomoc
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Skorzystaj z naszej bazy wiedzy, poznaj odpowiedzi na najczęstsze pytania użytkowników.
Pytania i odpowiedzi1. Zrób test prędkości na stronie speedtest.pl
Pamiętaj, by testy robić tylko na komputerze. W ich trakcie nikt inny w domu nie powinien korzystać z internetu.
Jeśli na komputerze, na którym robisz test masz włączone jakieś pobieranie – zatrzymaj je na czas testu.
2. Jeśli test wyjdzie nieprawidłowo, ponów go na komputerze podpiętym kablem do zasilacza od anteny – w tym celu podejdź do routera z komputerem, wypnij kabel od internetu z routera i wepnij go do komputera a router wyłącz z prądu.
3. Test na kablu też wyszedł nieprawidłowo? Zadzwoń do nas: 519 157 257 (telefon dostępny 24/7)
Test na kablu wyszedł prawidłowo? Wyłącz router na chwilę z prądu – może się zawiesił.
Jeśli sytuacja się powtarza, pomyśl nad wymianą routera. Potrzebujesz porady – Zadzwoń do nas: 519 157 257. Możemy zaoferować router lub pomóc w doborze odpowiedniego sprzętu.
NAJLEPSZYM sposobem na stwierdzenie problemów z osiąganiem wybranej przepływności jest wykonanie certyfikowanego testu. Wystarczy jest na stronę pro.speedtest.pl i postępować zgodnie z instrukcjami. Rejestracja na portalu i testy są całkowicie bezpłatne.
Wsparcie techniczne
519 157 257
pomoc@eth.net.pl
Zobacz również sekcję pytania i odpowiedzi