Pomoc
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Skorzystaj z naszej bazy wiedzy, poznaj odpowiedzi na najczęstsze pytania użytkowników.
Pytania i odpowiedzi1. Sprawdź, czy internet działa na innych urządzeniach – jeśli tak, jest to problem z urządzeniem (może przez przypadek wyłączyłeś WiFi).
2. Internet nie działa na wszystkich urządzeniach, nie jesteś połączony ze swoją siecią WiFi – sprawdź czy na liście dostepnych sieci masz swoją sieć – jeśli nie, to może to oznaczać wyłączone WiFi w routerze – podejdź do routera i sprawdź czy świeci się dioda opisana jako „WLAN” lub oznaczona symblem WiFi.
3. Jesteś połączony z siecią WiFi – podejdź do zasilacza od anteny – zasilacz jest wpięty do prądu najczęściej blisko routera. Jest czarną, lub białą kostką, ma jedną diodę i 2 wejścia na kable sieciowe.
Wyłącz zasilacz z prądu na minutę.
Sprawdź czy kable w zasilaczu są podpięte prawidłowo – wejścia są opisane jako POE i LAN – do POE musi być wpięty kabel od anteny (czyli ten, których wchodzi do domu z zewnątrz), do LAN musi być wpięty kabel od routera. Najczęściej w ruterze kabel od zasilacza wpięty jest do portu WAN.
Jeśli jest inaczej, podepnij kable zgodnie z powyższym.
4. Nadal nie działa? Zadzwoń do nas: 519 157 257 (telefon dostępny 24/7)
Wsparcie techniczne
519 157 257
pomoc@eth.net.pl
Zobacz również sekcję pytania i odpowiedzi