Internet nie działa – co mam zrobić?

1. Sprawdź, czy internet działa na innych urządzeniach – jeśli tak, jest to problem z urządzeniem (może przez przypadek wyłączyłeś WiFi).

2. Internet nie działa na wszystkich urządzeniach, nie jesteś połączony ze swoją siecią WiFi – sprawdź czy na liście dostepnych sieci masz swoją sieć – jeśli nie, to może to oznaczać wyłączone WiFi w routerze – podejdź do routera i sprawdź czy świeci się dioda opisana jako „WLAN” lub oznaczona symblem WiFi.

3. Jesteś połączony z siecią WiFi – podejdź do zasilacza od anteny – zasilacz jest wpięty do prądu najczęściej blisko routera. Jest czarną, lub białą kostką, ma jedną diodę i 2 wejścia na kable sieciowe.

Wyłącz zasilacz z prądu na minutę.

Sprawdź czy kable w zasilaczu są podpięte prawidłowo – wejścia są opisane jako POE i LAN – do POE musi być wpięty kabel od anteny (czyli ten, których wchodzi do domu z zewnątrz), do LAN musi być wpięty kabel od routera. Najczęściej w ruterze kabel od zasilacza wpięty jest do portu WAN.

Jeśli jest inaczej, podepnij kable zgodnie z powyższym.

4. Nadal nie działa? Zadzwoń do nas: 519 157 257 (telefon dostępny 24/7)

Internet radiowy
Internet radiowy

Już od

49

contact icon

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy, poznaj odpowiedzi na najczęstsze pytania użytkowników.

Pytania i odpowiedzi

Oferta usług
dla użytkowników domowych

Zamów ofertę Dowiedz się więcej
icon

Profesjonalne rozwiązania
dla firm

Poznaj warunki
icon

Wsparcie techniczne

Skontaktuj się z naszym
działem technicznym

519 157 257

pomoc@eth.net.pl

Zobacz również sekcję pytania i odpowiedzi

support