Chciałbym mieć światłowód ale nie ma mnie na liście zasięgu. Co robić?

Napisz maila na tech@eth.net.pl z informacją o zapotrzebowaniu oraz dokładnym adresem. Zweryfikujemy możliwości techniczne i odezwiemy się z propozycją.

Nie otrzymuję faktur, lub dane na fakturach są nieprawidłowe

Zaloguj się do Internetowego Biura Obsługi Klienta i sprawdź czy adres email jest prawidłowy i czy wszystkie dane są właściwe. Poprzez formularz kontaktowy możesz zwrócić się z prośbą o zmianę. Alternatywnie zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

Internet działa wolno – co mam zrobić?

1. Zrób test prędkości na stronie speedtest.pl

Pamiętaj, by testy robić tylko na komputerze. W ich trakcie nikt inny w domu nie powinien korzystać z internetu.

Jeśli na komputerze, na którym robisz test masz włączone jakieś pobieranie – zatrzymaj je na czas testu.

2. Jeśli test wyjdzie nieprawidłowo, ponów go na komputerze podpiętym kablem do zasilacza od anteny – w tym celu podejdź do routera z komputerem, wypnij kabel od internetu z routera i wepnij go do komputera a router wyłącz z prądu.

3. Test na kablu też wyszedł nieprawidłowo? Zadzwoń do nas: 519 157 257 (telefon dostępny 24/7)

Test na kablu wyszedł prawidłowo? Wyłącz router na chwilę z prądu – może się zawiesił.

Jeśli sytuacja się powtarza, pomyśl nad wymianą routera. Potrzebujesz porady – Zadzwoń do nas: 519 157 257. Możemy zaoferować router lub pomóc w doborze odpowiedniego sprzętu.

NAJLEPSZYM sposobem na stwierdzenie problemów z osiąganiem wybranej przepływności jest wykonanie certyfikowanego testu. Wystarczy jest na stronę pro.speedtest.pl i postępować zgodnie z instrukcjami. Rejestracja na portalu i testy są całkowicie bezpłatne.

Internet nie działa – co mam zrobić?

1. Sprawdź, czy internet działa na innych urządzeniach – jeśli tak, jest to problem z urządzeniem (może przez przypadek wyłączyłeś WiFi).

2. Internet nie działa na wszystkich urządzeniach, nie jesteś połączony ze swoją siecią WiFi – sprawdź czy na liście dostepnych sieci masz swoją sieć – jeśli nie, to może to oznaczać wyłączone WiFi w routerze – podejdź do routera i sprawdź czy świeci się dioda opisana jako „WLAN” lub oznaczona symblem WiFi.

3. Jesteś połączony z siecią WiFi – podejdź do zasilacza od anteny – zasilacz jest wpięty do prądu najczęściej blisko routera. Jest czarną, lub białą kostką, ma jedną diodę i 2 wejścia na kable sieciowe.

Wyłącz zasilacz z prądu na minutę.

Sprawdź czy kable w zasilaczu są podpięte prawidłowo – wejścia są opisane jako POE i LAN – do POE musi być wpięty kabel od anteny (czyli ten, których wchodzi do domu z zewnątrz), do LAN musi być wpięty kabel od routera. Najczęściej w ruterze kabel od zasilacza wpięty jest do portu WAN.

Jeśli jest inaczej, podepnij kable zgodnie z powyższym.

4. Nadal nie działa? Zadzwoń do nas: 519 157 257 (telefon dostępny 24/7)

Oferta usług
dla użytkowników domowych

Zamów ofertę Dowiedz się więcej
icon

Profesjonalne rozwiązania
dla firm

Poznaj warunki
icon

Wsparcie techniczne

Skontaktuj się z naszym
działem technicznym

519 157 257

pomoc@eth.net.pl

Zobacz również sekcję pytania i odpowiedzi

support